Det är inte bara fel utan det är rätt också.

Nu har solen äntligen tittat fram denna snöiga dag.
Har två feelings som jag vill göra just nu.
  1. Fota fota fota. Eftersom det bara kommer rök från den lilla Billerud skorstenen och det är ju rätt så ovanligt så jag måste ju passa på nu när dom strejkar. :P
  2. Jag vill poppa en STOR skål popcorn dricka hallonsaft och kika på Sex And The City. Måste ju tagga som fan nu tills den 28 maj , då det blir SACT 2 premiär med Anna och alla andra SATC loooovers! :D <3 Värsta värsta!
Så nu får vi se vad jag gör. Eller jag kanske gör båda.
Får se om jag orkar plocka fram min kamera. Får alltid lite ångest när jag ser den , ångest över att jag aldrig använder den , ångest över att jag tappat bort laddaren och ångest över att båda mina stativ är sönder så att jag måste köpa ett nytt.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0