Hey you!

Dålig update men jag skyller på mys hos Erik och annat skoj. =)
Har haft skrivdelen på np Engelska B idag , som alla andra 2or på gymnasiet trorja. :P hehe
Hoppas det gick bra , gick ju super på tadelen i tisdags. :D
Annars idag har jag hängt med Cathrine på stan och sen med Erik på stan , införskaffade mig en ny vårjacka eftersom Erik ville ha tillbaka sin fjällräven. Men hoppas på att få låna den snart igen eftersom det lätt är min favoritjacka. :D
När jag kom hem från Norrköping idag fick jag se att Dallas kommit åt mina underbara solglasögon från Monki så det är bara att skaffa sig ett par nya. :( Jag som älskade dom så mycket.
Funderar på att det blir ett par Ray ban wayfarer. Känns sjukt lockande. ^^
Men nu ska jag faktiskt ta och packa ut min extrasäng som Anna sov i förra helgen. :P
Puss & Godnatt , imorgon blir det mys hos Loppan! :D <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0