I stand corrected.

Det var motigt att gå upp i morse när jag visste att en uppsats på 2000 tecken väntade mig.
Man nu känns det rätt OK för jag har nämligen skrivit 2567 tecken med blank steg och 2077 utan blank steg. Great Great. Bara det att jag kanske inte fått med allt som ska vara med men jag har fått med allt som gör mig nöjd med detta. :p höhö
Funderar på att avsluta nu så att jag slipper tänka på den så mycket och börja ändra och grejer. Det är oftast det första som blir bäst. :p
Idag känner jag för some shopping , men får se hur det blir med det. Skulle väldigt mycket behöva nya Converse (får jag av mamma så det behöver jag inte oroa mig över.) ny vårjacka (mamma betalar halva så det känns good.) och nya solglasögon eftersom Dallas paja dom först och sen paja jag dom. :P Så jag tror att dom är väldigt o lagbara. :P
Om det är någon som känner för en kopp te i vårsolen så är det bara att ni hör av er. :D <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0