Over and out.

Det är aldrig tyst mellan Cathrine och mig när vi ses , och det gillas tycker jag! :D
Det bästa är att det går att prata med henne om allt! :D Ni ska bara veta vad vi snackat om dig. hehe xD
Aja känns skönt att det blev en del träning idag och imorgon blir det Zumba om jag inte har en träningsvärk som hindrar mig.
Nu ska jag ta och lägga mig en en vrål hungrig mage , har knappt käkat sen lunchen då käk pilla i mig en potatis. :P
Och nu är det bara rinnande käk som gäller tills mina tänder inte gör så ont och tills mina tänder i överkäken flyttats fram ännu mer så att jag kan tugga med alla tänder och inte de två bakre tänderna som jag kan nu.

Till Erik: Jag älskar dig! <3

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0