Röken forsar inte längre.

Idag körde vi på lite smink i fejjat , har inte sminkat mig "helt och hållet" på ca. sjukt länge. :p
Hade tal på np idag och det gick la rätt bra hoppas jag. =)
Imorgon blire uppsatsen på 5 timmar. Känns rätt OK faktiskt. =)
Var även och fixa gymkort till mig på Medly också. Känns rätt bra i magen. =) Och i hela kroppen också för den delen..
Gick även en sväng på ingelstad också med mamma för att hitta nya träningskläder för att ha pösiga danskläder kanske inte är det bästa i ett gym. :P
Hittade inga som jag ville ha i min storlek så det verkar som att det bara är feta som börjar träna nu. :P
Men ska kila ner och käka nu. =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0