jag bara missar allt liksom.

Medans min vackra syster sitter på B&J i Göteborg och glassar så sitter jag hemma och packar , funderar och letar...
Orättvist tycker jag allt.
Men jag har iallafall en väldigt fina packlista på ett A4.
Det är absolut inte kul att packa , ångest över vad man ska ha med sig , ångest för att allt inte kommer att få plats , ångest över hur mycket väskan kommer att väga sen... Hur många skor ska jag dra med mig liksom , skor väger ju rätt mycket , jag vill ju ha med mig 4 par men kommer jag att använda alla?
Är det så det snurrar i era huvud när ni ska packa?
Så snurrar det iallafall i mitt.
Och jag tycker att packlistor är så tråkiga , men bra för att man slipper glömma någonting.
Igår kväll gjorde jag min packlista lite roligare iallafall. :D
Blir man inte lite gladare när man ser färgerna eller? :D
Nu ska jag leta skor , bestämma vad jag ska ha på mig ikväll och ta en dusch. :)
För ikväll blir det utebio med underbara Norrköpings-vänner! :D <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0