Lördag , Söndag , Lördag?

Denna Lördag känns som en Söndag.
Sov alldeles för länge , har inte ätit frukost än och varken mamma och pappa har kommit upp och klagat på att jag ska gå upp nu för annars sover jag bort hela dagen...
Är det Söndag idag? :O
Nää , det kan det ju inte vara för att det var ju fredag den 13 igår..
Liksom seriöst nu när mamma och pappa har semester har ingen av oss koll på dagarna! :O
Skit samma , det måste vara Lördag idag för jag måste till Linköping och keep it loud och se Oskar Linnros.
Bästa Oskar.
Oskar är ett namn som tas upp väldigt mycket i mitt liv nu känner jag.
Haha.. Men det gör absolut ingenting! :D

Varför har inte killen friat än? :O
Nu ska jag hoppa in i duschen. :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0