men dra av dig tischan då!

Back in Sweden.
Planet landade i Sverige 01.30 i natt och vi var hemma i Blacka 04.30.
Så det tar typ lika lång tid att flyga mellan Burgas och Stockholm som det tar att åka med bil mellan Stockholm och Skärblacka....
Känns trisst att vakna upp och se hur grått det är ute. VART ÄR SOLEN!? :'(
Aja , jag har haft bäst väder iallafall mellan 27-35 grader varje dag. :D Fast jag är ju vintermänniska så jag tröttnade rätt snart. :P haha...
Och så är jag förkyld som en iller pga. AC:n på Bella Vista , jag har en underläpp lika stor som Kissies pga solexem + massa blåser för jag tuggade tuggummi samtidigt som jag åkte buss på Bulgaries landsvägar inte bra inte och så har jag ojämt färg på mina axlar pga. flagning... :P Att komma ihåg till nästa gång det är solväder SMÖRJA IN HELA KROPPEN INKLUSIVE AXLAR OCH ANSIKTE! :P
Jag har liksom fotat lite också , inte mycket men lite. :) Men dom bilderna kommer senare... När jag inte är så sjukt trött och bara skriver massa osammanhängade text...
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0