en vän i staden.

Lycka all day long.
Måste bara säga att jag har världens bästa vän.
Visst vi har inte träffats nån gång denna sommar men det gör fan ingenting för vi båda vet att vi står upp för varandra när det behövs blablabla. :P
Jag smsa henne i typ går trorja och fråga henne om hon vill sova här på onsdag för jag tänkte det kan vara lite mys , dad and mum är borta i St: Anna och lyssnar på musikalmusik i en kyrka , Malin är hemma med Dallas och då tyckte jag att det kunde vara mys om hon kom och bara chilla men efter denna inbjudan känns det inte alls mys.
Är ni inte aaaaviiiiiiiis eller? ;)
Höhö.
Nu ska jag antingen sova som jag skulle gjort för några timmar sen eller leta upp min mobil.
Hum...
Juste ska tipsa om denna söta människas musik också.
Assså klicka på bilden för spotifylänk. =)
God natt på riktigt foks.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0