Att denna håla kan vara vacker..

Idag är Skärblacka vackert, till och med röken från bruket är vacker! Är det kylans förtjänst, kylan och snön? Skulle nog tro det och att  något fint lyser upp röken, kan det vara solen? Nej nu ser jag vad det är! :D Det är bruket som lyser på den underifrån! :D HA!A
Mamma var snäll och körde mig till banken idag två gånger men ingen av gångerna gav resultat.
Behöver fixa så att mitt Visa fungerar men dom verkar rätt okunniga om sina maskiner dom där bankmänniskorna.... Men iallafall nu kör jag på kontanter! Bra grejer! Funderar på att dissa kontokort och bara köra på kontanter så man slipper allt krångel. Men njaa, rätt opraktiskt kanske..
Nu ska ansiktsmasken tvättas av och rummet ska städas lite till. Har massa kläder liggandes..
//

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Antar att jag ska säga tack eller något ;)

2010-12-02 @ 18:30:51
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0