Dom har så mycket att göra, dom har aldrig tid för dig.

Skolkatalogen är här.
Lite kul, sista skolkatalogen så det känns lite speciellt, synd bara att inte vårat spexfoto kom med. :(
Kul att jag står och hukar mig som en galning för att inte se så mycket längre ut än alla andra. Har Charlie bredvid mig och hukar mig så att jag ska vara jämn lång med honom så det ser lite skumt ut.
Men jag är glad, glad för att gymnasiet snart är över, glad för att det antagligen blir ett år som Au Pair i N.Y efter och sedan vidareplugg i Göteborg. Men ledsen över att dessa tre år med Tomten gick så sakta, ledsen över att alla går skilda vägar, flyttar och så vidare.. Men får se till att ha en fet jävla nice klassfest sen om något år! :D
Aja nu ska jag sluta böla och sova, imorgon är det en ny dag med nya äventyr, morgondagen kommer att erbjuda en julavslutning med Cathrine (smyger in på Kungsgårds eftersom jag missa min.), förhoppningsvis färgnig av håret och sedan en förhoppningsvis grym utekväll för att fira jullovet! :D
Gul, wtf? Fast den kan ju faktiskt inte bli lika snygg som den Anna designade förra året på typ 6 timmar..
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0