Its no moving on.

Avrundade denna jul med ett skönt bad, ett glas vin och senare sen ostbricka och rökt kronhjortsbog med föräldrarna.  Mycket mysigt.
Har även bokat tågbiljetter till Stockholm på Tisdag!  Känns grymt bra! Då ska det verkligen shoppas med Sofie. Ska se om jag hittar någon vacker studentklänning på Beyond retro har jag tänkt.

Nu väntar jag på att Inception ska bli klar, är sjukt sugen på att se den, har hört att den är grymt bra. Sen ska det laddas ner Bernad och Bianca, har inte sett dom sen jag var liten och dom är mina absolut bästa Disney filmer.
Imorgon ska jag äntligen komma igång med träningen igen och så ska det solas.  Härlig dag säger jag bara.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0