som om en vårvind fast på vintern.

Är det vuxenvärlden man kliver in i när man börjar önska sig köksgrejer, inredningsprylar och vackra glas i alla dess former?
Det är iallafall the main theme på min önskelista till julen.
Mamma säger iallafall att hon blir glad när hon ser min önskelista, det är väl iallafall positivt.
Eftersom detta är den enda natt jag sover hemma själv så ska jag städa till lite så att det är snyggt och fint när jag kommer hem igen. :)
Och imorgon blir det en back in the days frukost med te, ostmackor och mannagrynsgröt till julkalendern 07.00 och sedan körlektion..
Känner att jag måste börja vara hemma mer så att jag kan övningsköra lite med pappa också..
Har ni hunnit kika på årets julkalender?
I sånna fall, vad tycker ni?
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0