Från totalt omotiverad till rätt pepp! :D

Vaknade med världens omotiverade humör imorse...
Inte sådär superkul om jag ska vara ärlig. Men eftersom att Erik är rätt great på att få upp mig på mornarna så pallra jag mig upp så jag kom till skolan halv tio. =)
Och vart är läraren då? JO booooorta! Han är alltid borta.
Ikväll blire klassfest hos Anna! :D Det kommer att bli mycket nice! :D
Ska ju faktiskt till tandläkarn halv två också och fixa tandställningen. :S
Känns ju inte sådär jättebra eftersom jag kommer ha ont i käften hela sporlovet. :S
Påtal om sporlov vad ska ni hitta på? :D
//

Kommentarer
Postat av: Fredric

men grafisk design finns ju i norrköping på linköpings universitet!

2010-02-19 @ 10:57:23
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0