Dålig update helg!

Denna helg har jag inte suttit vid datorn för fem öre. Eller ju nu , men nu är det rätt nära måndag. :p
Fredagskvällen spenderades hos Anna & Linus , väldigt kul. =D
För att se lite av kvällen i bilder gå in på Annas blogg.
Igår tog Erik och jag en kopp te på Te och kaffe kompaniet pga. missa tåget för att bussen från Anna var sen. :/
När jag kom hem satt en vän och hennes pojkvän och väntade på mig.
En vän vid namn Åsa som jag inte träffat på 8 år så det var fint att se henne igen. =)
Sen blev det att skynda in till Norrköping och ta tåget till K-holm.
Spenderade natten och namnsdagen hos kusinerna Anders , Anna & Stina som också fyllde ett idag.
Sötaste kusinerna ever kan jag lova.
Det var min helg i korthet.
Godnatt.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0