Hej Björn!

Tandläkarn och jag är inte bästa vänner.
Kom nyss hem från tandläkarn.
Var mycket skönare att komma hem därifrån än att gå dit.
En anledning kan ju vara att jag tog bussen hem , sjukt mycket varmare än att gå kan jag lova.  Dock gick jag genom skogen från bussen och det var typ snö upp till knäna som jag fick traska i. :P
Det gick iallafall rätt bra hos tandläkarn dock såg hon ett litet litet karies ingrepp som hon inte kunde se själv utan fick be läkarn titta och hon tyckte att vi skulle fixat med detsamma men jag protesterade som vanligt och tjöt nästan eftersom att jag är så rädd.
Men ska iallafall komma tillbaka om tre månader och se om det har blivit större och om det har det och behövs lagas så hoppas jag att jag får göra det hos Lena Kvarnby inne i Norrköping. :p
Nu ska jag ta och se om jag får i mig något att äta , fixa mig och kila in till Norrköping och träffa Anna. <3
Ska bli kul att gå på stan. =) Ska dock försöka undvika att shoppa någonting eftersom jag ska spara till Sälen. :p Se om jag hittar någon snygg skidjacka. ;)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0