känn ingen sorg för mig Göteborg.

Majorna åh vackra Majorna!
Vill till Göteborg , bara finnas , läsa en bok i fönstret med Göteborgs kungen i lurarna och ibland blicka ut på Älvsborgsbron.
Ta spårvagnen in till något mysigt fik , ett sånt som bara finns i Göteborg och på kvällen sitta vid havet och äta ny-rökta räkor.
Om jag skulle ha körkort och bil skulle jag göra det direkt , inte tveka en sekund. (Men nu är inte fallet så. Och det är inte värt att åka buss för det tar sån lång tid och att åka tåg är inte heller värt för då måste jag upp till Katne och byta. :P)
Får drömma vidare senare för nu ska jag plugga och beställa grejer som kommer ligga på min flygstol den 17/8. :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0