öööh. Du är sämst.

Tänkte bara säga hej , jag har överlevt två dagars kvällsjobb och en cykelcrash.
Innan jobbet igår var jag på polishuset med mamma för att fixa ett nytt pass till henne och så blev det en sväng på stan och en lunch på bagarstugan. Bästa fiket i stan måste jag säga. :)
Blev väldigt överraskad igår när jag kom ut från jobbet för där satt inte bara en mamma och vänta på mig utan en Erik också! :D
Idag vakna Erik och jag tidigt för att han skulle in på körlektion , sen när han typ var klar åkte jag in på stan och vi strosa runt på stan ett tag sen bussade vi ut till Ingelstad och köpte jordgubbar på Citygross och Thai-buffé på Ingelstad shopping! :D
Kom hem lycklig idag för jag har en långkjol och världens snyggaste linne! :D
Känner att det är roligare med en långkjol än en klänning eftersom man kan variera överdelen mer! :D More my style. höh
Detta var ju liksom inte så intressant.
Så nu ska jag sova så att jag orkar att packa och dra till Ringarum. :)
//

Kommentarer
Postat av: ida somfan.

svar: jag kommer nog hem i början av augusti nångång baby, så du får du låna boken om du vill! :)

2010-07-10 @ 02:01:54
URL: http://idasomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0