Superduper(bär).

Superbär.
Äter ni superbär som tillexempel Gojibär och Mullbär?
Har hört att båda är rätt bra att käka mullbär är bra för att stabilisera socker nivån och eftersom jag har risk för att få diabetes så tror jag att det kan hjälpa mig att motarbeta det , men vem vet. :P
Idag så inhandlade jag en påse Gojibär som jag har tänkt att sitta och knapra på lite då och då dagligen. :)
Har hört att dom innehåller massa bra grejer som massor av C vitamin , andra vitaminer och Omega 6 (Behöver dock få i mig mer Omega 3.) :P.
Smakade dom förut också och om jag ska vara ärlig så var dom inte så goda , men kan ju blanda i dom i en hallonsmothie eller nåt. :)
Gojibären ser ju godare ut än Mullbären men får se hur det är när jag får tag på Mullbär utan att beställ på nätet (gillar inte sånt. :P)
Har nån utav er mina läsare testat Mullbär?
I sånna fall , hur smakar dom?
Nu ska jag väl ta och sova.
För imorgon ska jag upp tidigt och fira far min som fyller år. :)
//

Kommentarer
Postat av: amanda

jag har, och de är ganska äckliga men funkar i små mängder. :)

2010-07-29 @ 13:19:01
URL: http://amandaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0