the 4 of july.

O say, can you see, by the dawn’s early light,
What so proudly we hailed at the twilight’s last gleaming.
Sen kan jag inte mer av Usa's nationalsång.
Usa's nationaldag har jag firat genom att käka en QP cheese meny på donken i Katrineholm som frukost.
Sen vidare mot flen och sen vidare och vidare och vidare tills vi kom till typ 6 mil utanför Södertälje.
Det stod att lägret låg en bit utanför Flen men det var ju mer en bit utanför Gnesta och Södertälje. :P
Aja , sen åkte mammsen och jag ner till Nyköping och köpte sportgrejer till mig på Stadium outlet som ligger där. :P
Ett par reebook skor och ett nike linne som jag kan ha på gymmet. Bra grejer bra grejer.
Erik kom till mig sen när han slutat jobba så att vi kunde reda ut grejer som sas igår natt.
Nu har han åkt hem och jag kollar på hur man knyter en turban av en sjal. :) Kollade först hur man gör en riktig men det var ju bara komplicerat. :P hehe
Juste meddelar alla att min mobil är helt paj nu så jag kommer nog använda min gammla nokia där jag inte har allas nummer så bli inte förvånade om jag fråga vem som smsar mig. :P
Nu blire nåt avsnitt pip-larssons och sen ska jag sova för att orka med allt jag ska göra imogron. :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0