af stockholm.

Jag har inte varit på stan på hur länge som helst!
PANIK!
Känner hur shoppingsuget bara växer och växer.. :P
Och nu när jag går hemma med pengar och shoppingbegär kommer jag på de bäst briljanta planerna. ;D
Typ som att dra upp till Stockholm med mor (syster?) och ta en runda på stan med min kära faster och kusin. :) Känner att det skulle vara perfekt.
Eller dra upp till Stockholm med min kära Erik. Alltid helt perfekt att shoppa med Erik , han vet liksom vad jag gillar och vill ha. ;) hehe
Eller kanske höra med min Halstahammar tjej Evelina och se om hon känner för en shoppingrunda i Stockholm. :P Saknar ju henne så enormt mycket! <3
Eller om det är någon som känner för att dra med mig upp så är det bara att säga till så drar vi jag lovar! :D ( Om jag inte jobbar. :P)
Nu ska jag gå ner och mysa med min mor och se på Lotta på Liseberg. ( Får se hur kul det är att kika på. :P )
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0