i'm lovin' it.

Så skönt det är att ha sommarlov och vara ledig. :)
Nu ligger jag ute i solen och bara chillar och njuter av det underbara sommarvädret. :)
Idag har jag inte gjort ett dug typ. Eller jo jag har varit hos mormo och morfa och käkat jordgubbar och fått 500:- , känns rätt bra att jag både har fått min lilla lön för det jag jobba i maj och 500:- idag. :P hehe

Ska snart dra mig till ica och möta Erik. Ska handla lite mat och grejer inför våran kanot-tur imorgon. :)
Har tänkt oss att vi drar till söderköping och käkar glass och sen antingen paddlar hemåt igen eller paddlar ut mot Mem. :) Myyysigt myysigt. hehe

Vad ska ni mina läsare hitta på imorgon på självaste midsommarafton?

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0