just hit it.

Streetdance och streetmusic!
Det är så att man saknart lite va. Liksom att dansa. Det skulle vara coolt att börja igen men det är ju så att det känns lite pinsamt att börja nu igen , rätt länge efter jag slutade. :P
Aja nu äre så att jag ska ut i solen igen med ett glas hallonsaft och bättre på brännan lite. ;) Och läsa lite på min bok... Min bok som inte är så jättebra , men det är en bok av Katarina Von Bredow och jag har sagt till mig själv att jag ska läsa alla hennes böcker bara för att den görsta boken jag läste av henne var bra och sen så var ju typ en eller två efter det också rätt bra. :P Men nu är det ju sommar och det betyder att ligga på stranden och läsa deckare. :D G-g-g-great! :D haha
Till Anna:
Hoppas du mår bra och så. Har försökt att nå dig men jag har inte lyckats... Du vet att jag finns här om du behöver mig och om du behöver någonstans att sova så finns det alltid en plats åt dig här. Älskar dig gumman! <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0