skönhetsmiss.

Har varit ute och solat , läst min braiga bok och krattat torrt gräs men en usel kratta. Tänkte att om jag rör på mig i solen får man en snyggare bränna men jag gav upp efter en halvtimma eftersom att själa krattan lossna från "pinnen" hela tiden. :S Värdelöst.
Aja , det blir snart lunch med mamma hoppas jag sen så ska jag väl plugga lite , vara ute i solen och sen dra mg in till skolan och sen hem igen. Ikväll blir det filmkväll med ITM 2:orna & 1:orna. Hum...
Förra filmnatten var ju mysig förutom alla skräckfilmer så får se hur denna blir. =)
Och idag är det ju slå en Sara-dagen , det blir kul. Eller vad säger vi Tomten , satsar vi på att Sara är blå efter denna natt eller är det för elakt? :P
Aja nu har inte jag nå mer att babbla om så ska väl lika gärna sluta.
Eller hum... vad fan ska man ha på sig idag?
Jag hade ju tänkt mina nya svarta braller , men dom är både långa och svarta och jag vet inte vad jag känner för det en varm dag som denna. :P
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0