vad är det för juni idag?

Det är på tiden nu. Men varför sitta inna och blogga när solen skiner utomhus? :)
Igår så var det så att jag åkte in till Norrköping för att träna med Cathrine.. Men det blev så att vi hänge med Olle ett tag i någon park.. Men sen drog vi och slö träna nån timma. :P Var rätt trevligt faktiskt. Är rätt avis på Olle eftersom han tar studenten nästa torsdag. :O haha. Men nästa år då fan! :D
Aja idag har jag haft sovmorgon en liten stund sen kom Cathrine och klippte av mitt slitna hår , hon klippte bara 1,5cm men det känns ändå lite kort. :P
Det är lyx att ha någon som kommer hem och klipper en , men det är ju rätt lyx med att sitta i den där frisörstolen också. :P
Ska försöka hitta på nåt att äta, tänkte att pappa skulle bjussa mig på lunch från Strömporten men så blev det inte. :( Så får hitta på nåt eget. :P
Sen så ska jag in och Relaxa med mamma sen. =) Min morsdag gift till henne. =)
Hade bra ute i solen mina vänner. =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0