Vi är inte lika galna som norrmännen.

Du gamla du fria...
Sen kan jag typ inte mer.
Vill bara säga att min går kväll var rätt nice. =)
Trevligt att träffa folk från Eriks klass och så. :)
Tänkte hinna med 00.01 tåget hem men så blev det ju inte utan det missa vi , jag fick iden om att jag ville träffa Anna och hon säkert var på Hugo men så var det inte utan hon var i Strömparken som jag uppfatta fel och hörde folkparken när jag ringde till henne så jag drog med Erik dit i onödan. :p
Vi kom iallafall hem med 01.01 tåget , bra där. :P
När vi kom hem till mig käkade vi nattmat , kikade på 5 min av Avatar och sov i soffan. :p
Aja idag har jag varit barnvakt åt mina två kusiliner Anders och Anna. :) Mysungar. =)
Imorgon blir det brännbollsturnering med skolan och självklart har vi ett Tomtelag! :D Great!
Så glöm inte tomteluvan nu! :D Haha
Hoppas Erik slutar snart så att jag kan dra hem till honom eller nåt för det är rätt tråkigt att vara hemma. :P
Och ni guys! Jag känner redan för att planera nästa helg , så vad händer första helgen på sommarlovet? :D
Fyllekanot-paddling på götakanal?
Fest?
Grillkväll?
Eller vad känner ni för? :D
Haha..
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0