Färgning på g!

Sitter nu med lite färg i håret som ska vara inne 5min till. =)
För en gångs skull är jag inte orolig hur resultatet blir. hehe
Om det blir som förpackningen säger som det aldrig blir , så ska det bli nougat-brunt. Typ rödbrunt på svenska. =)
Får se hur det blir. Hoppas mer på en färg som liknar min naturliga hårfärg så mycket som möjligt. Men det är nog omöjligt eftersom min naturliga hårfärg är rätt mörkbrun.
Funderar på att sluta färga håret när jag fått tillbaka min färg eftersom det säkert inte är bra för varken hårbotten , håret eller naturen.
Nu ska jag ska jag springa in i duschen och skölja ur detta så det inte blir helt missfärgat. =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0