Och jag är fast igen..

Har börjat lyssna järnet på Ola igen och jag känner att jag är fast igen..
Var så nära på att släppa han , det gamla & det som gjort mig till den människa jag är idag..
Det får mig att börja tänka på Mosstorpstiden..
Och vill ni veta en sak som jag knappt vågar erkänna för mig själv?
Jag saknar mina gamla vänner så otroligt mycket så jag håller på att dö , det är inte förrns nu jag har börjat inse att det är rätt tomt utan dom.
Aja men det är la lika bra att göra som jag brukar göra leva i nuet liksom och inte dra ner mig i något och bara gaaah! :p
Aja dags att börja göra det jag ska så att denna dag kan ta slut så att jag kan kila ner på stan ett slag och se om jag hittar ett par skor jag vill ha & fixa biobiljetter till Alice in Wonderland på torsdag..
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0