Remember me

Lova mig att komma ihåg mig för evigt, inte för hur jag är , inte för vad jag gör utan för vad vi är tillsammans. Har precis kommit hem från Norrköping där jag har spenderat min dag så som så många andra dagar. Men idag har jag gått och strosat på stan med min käreste och på bio med Amanda. Min andra bio på en vecka och min tredje på två veckor. :p Amanda och jag kikade iallafall på Remember me som var rätt långtråkig men hade ett underbart vackert budskap. Nu ska jag krypa ner och börja på min nyinköpta bok , Som om ingenting , den sista boken i min Katarina Von Bredow samling. Gillar hennes böcker skarpt , det hon skriver om , sättet hon skriver på som verkligen tränger sig in i min hjärna och fastnar och sättet hon berör på förstås. Godnatt! //Stylebyerica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0