A beautiful loser.

Godmorgon! =)
Sitter nu ensam hemma och mår sådär. Inte för att det vart för mycket igår utan för att jag inte vet vad jag vill med min kärlek.. Men men skitsamma. Allt löser sig tillslut.
Var superkul igår , härligt att umgås med världens bästa Cattis , klasskompisar / jbkompisar och sen annat okänt folk. Var rätt kul att ha Erik där också faktiskt. :D <3
Missar Anders 8års kalas idag eftersom jag valde att stanna hemma för att jag inte mår så bra. Har liksom lite ångest och så för jag vet inte vad jag vill och så.
Men ska nog dra mig ut till Erik sen.. Känner att det kanske kan vara rätt bra att prata ut ändå. Att jag alltid ska komma på bra saker i efterhand.
Nu ska jag fixa lite i mitt rum ,  bädda ,försöka vara lika duktig som Kim och tvätta och studera lite. Allt det där behövs verkligen...
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0