delikat

Jobbigt att klockan nästan är tre och jag inte kan sova. :/
Har dåligt samvete över att det inte blev så städat idag som jag tänkt och att jag måste upp tidigt imorgon för att träna. Eller inte för att jag måste träna utan för att jag måste upp tidigt för att hinna med allt imorgon.
Gaaaaah! Jag blir galen!
Aja nu ska jag städa udan allt lite tyst så att inte dom andra vaknar och sen sova sova sova sova.
Måste säga Grattis till min far också för att han sköt en Bäver idag.
Känner hans lycka asså. Han åkte liksom upp till Norrland som är typ 60 mil om inte mer härifrån för att iallafall få se en Bäver men han lyckades träffa en också. Good work! :D Så det blir la att testa att käka Bäver nu i veckan. :s
Någon som har testat Bäver? :O
Titt så söt! ^^
En Bäver har tydligen typ 1000 hårstrån per kvadrat centimeter , det har iallafall pappa lärt mig. :P
Min kära pappa. <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0