du låter som en tjej när du skäller.

Sitter på mitt rum , hör hundar skälla , hör Dallas skälla hör barnröster som frågar "får jag klappa den?".
Tittar på mig själv tänker på vad jag åstakommer. Inte ett jävla dugg. Jag vågar knappt prata i telefon med folk jag känner. Man kanske borde göra någonting , växa upp bli självständig och inte var 100% säker på att mamma och pappa alltid står bakom mig , för kommer dom alltid att göra allt för mig?
Jag tror faktiskt inte det..
Men idag ska jag ta ett steg ut i vuxenlivet. Jag ska spela bingolotto med en egen lott för första gången i mitt , stort va? Njaa kanske inte men rätt spännande.
=)
Så nu ska jag ta och smsa Anna och se hur hon ligger till , vad hon gör och om hon vill ha sällskap. =)
Anna är min bästa vän som ni vet och det var länge sen jag var hos henne så det känns verkligen som att det är dags nu. =)
//

Kommentarer
Postat av: Anna.

Love you baby <3

2010-05-10 @ 14:12:16
URL: http://februuari.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0