En dröm om bakning , vänner jag inte känner och småbröder...

Sitter nu på min säng för på golvet får jag inte plats.
Det är dags att städa nu faktiskt. Inte min favorit syssla men jag måste ju göra det.
Jag saknar min bebishund Dallas. Men hoppas han har det bra i Norrland.
När jag har städat klart ska jag ut i regnet och hoppa studsmatta om det regnar då.
Kanske inte så bra för min hals men det skiter jag i , det är alltid helt underbart att hoppa studsmatta när det regnar.
Känner för hyrfilm eller bio ikväll. Och det gör min mor också så får se vad mys det blir ikväll.
Känner att denna helg kan bli en rätt great tjejhelg med mor och syster! :D Haha
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0