Hakuna matata.

Det var faktiskt rätt kul att träna Qi-gong. :)
Eller träna och träna det var mest andas och lyfta lite på armana till harmonisk musik. Typ som jag trodde. =) Men det var mycket nice! :D
Dags att sova nu eftersom det är NP i Engelska B tidigt imorgon bitti och det gäller att inte komma sent för då är jag körd på riktigt! :O Och det är ju inte så kul..
Ska försöka få tag på någon som jobbar på stationen i Katrineholm eller iallafall be Erik ringa. =) Hehe
Ska även ringa mitt sommarjobb ställe imorgon också för att få reda på när jag ska börja jobba och så.
Hoppas på att jobba nästa helg fast inte när minnes konserten är. :P
Bra att tjäna lite pengar liksom. :P
Men aja nu ska jag sova. =)
Eller kanske kika på lite film innan.
Hehe...
Lycka till alla ni som ska göra NP imorgon! :D <3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0