isblock och sommarvärme.

Denna dag har varit spännande kan jag lova. :D

För det första så har Dallas tuggat sönder mina Converse så nu har jag bara ett par kvar. :/ Och dom gör ont att gå i , men det kan ju vara för att jag inte har gått in dom än. :P Men det ska jag se till att göra nu. :P Hej skoskav!

Sen så har jag åkt buss med Dallas & Erik. Superduper!
Dallas dreggla ner hela rutan men han är söt iallafall. Hos Erik så lekte Dallas med Isabella men vet inte riktigt hur det gick , men dom fick leka lite iallafall. :D

Nu funderar jag på att rota igenom vår garderob i hallen eftersom det finns så massa mysiga grejer där. :D
Jag är väldigt säker på att min favorit tröja ligger där , det är en mörk grön stickad tröja som pappa ska ha när han jagar men han är för tjock för den så jag lånar den lite då och då. :D Och så finns det snyggaste jeansjackan hängnades där! Men den ska pappa tydligen börja använda men han är så snäll så jag får låna den om jag vill! :D Bara det att jag vill sy om den så att den passar mig bättre , men då kommer den ju liksom inte passa pappa. :/ höhö

 

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0