jag får aldrig nog.

jag orkar inte bry mig faktiskt.
Men nu gör jag det och jag får skylla mig själv.
Men på tal om allt annat så är nu benen insmörjda morgondagens 2 outfits hänger på galjar och det mesta är planerat. Eller njaa men iallafall. :P
Skulle vara rätt coolt att ta en cosmopolitan innan eller efter filmen. :P höhö
Men nu är jag faktiskt redo för att inta sängen. Känns ensamt. Skulle vilja ha Erik här igen. Men så blir det icke.
Har tänkt att tagga sista inför imorgon med att se den första filmen. =)
Godnatt mina kära vänner. Ni lär ha tröttnat men jag kommer nog tjata ett tag till om SATC. För finns det något bättre eller , njaa knappt förutom vänner och Erik. höhö
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0