My soul away.

Trots att jag inte mår toppen idag så lovar jag att jag kommer att göra det imorgon!
Förlåt att jag tjatar kära ointresserade bloggläsare men imorgon är det SATC som gäller!
Nu har jag väntat i två år så nu orkar jag inte vänta längre!
Försöker lösa vad jag ska ha på mig imorgon , för det går verkligen inte att ha på sig vad som helst utan det måste vara fint och i stil med klassen på filmen vafan! :D Men tror att jag har löst det. Fast vet inte... Får se vad Erik tycker. =) Har hittat två alternativ i min garderob + lite från mammas. Min mor har faktiskt en rätt okej klädstil när det kommer till vissa plagg. Det gillar jag. =)
Men nu ska jag ta mig ut en sväng med Dallas! =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0