Ocean Mist.

Känner att sommaren på på G nu! Känns det underbart eller känns det underbart? va va va? :D
Jag tycker iallafall att det känns helt sjukt fantastiskt! :D Haha
Känner friheten! Det blev ju typ ingen skidåkning i vintras och det känns väldigt segt så nu planneras det för sommaren! Och då ska det ske saker kan jag lova. :)
När det är sommar så måste man ju skydda håret så imorgon ska jag träffa min Cathrine och klippa hår snacka sommarfärg och sånt. =) Men det vet hon inte om än , eller att hon ska klippa mig vet hon om. :P
Har hört att man ska färga håret nu innan sommmarn för på sommarn ska man låta håret vila och grejer. :P
Ett spray jag kommer överdosera i sommar är saltvatten sprayet! Håret blir ju sjukt snyggt när man har haft i det efter duschen och sen bara ruffsar till det lite när det torkat. :D (Y) bra grejer bra grejer. :D
120:- på Kicks trorja. =)
Har öven för mig att detta märke finns på Åhlens. =)
//

Kommentarer
Postat av: simone

sv: ja, jag älskar den bilden verkligen! och tack så mycket! :D

2010-06-01 @ 00:03:19
URL: http://sajmone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0