städlista.

Jag som skulle städa.
Det går tröööögt! Det blev så att jag såg mitt första avsnitt av Bella & Tyra show. Det var lite bra fatiskt. =)
Men jag har iallafall fixat ihop tre högar tvätt som ska tvättas.
Känner mig snäll mot mamma när jag tvättar mina kläder åt henne. :)
Nu ska jag röja på mitt golv.
Och det ska inte upp på sängen och sen under sängen utan det ska till där det ska vara. Dock så har inte allt sina egna platser i mitt rum så får se hur det går.
HJÄLP ERIK KOMMER OM EN TIMMA! :O Och jag hatar att städa när någon är här och han kommer säkert att erbjuda sig att hjälpa till men det hatar jag ännu mer. :S Bråttom bråttom bråttom!
Nu ska jag sluta med detta blogg-inlägg för det är ju liksom inte så kul för er att läsa om när jag städar hela tiden. :P
Min systeryster tycker också att jag ska lägga upp lite mer bilder så det måste jag börja göra igen. :P
Skulle vilja hitta min webcam så jag kan ta lite såna snyggisbilder. ;)
Städlista.
Oredigerad bild från i höstas.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0