you make me feel good.

Nu är det verkligen läggdags tjejer & killar! :D
Snackade med Cathrine i telefon förut i nån timma. :) Känns bra , både för mig och för henne hoppas jag! :D
Det är så underbart att veta att man alltid har någon att prata med om allt och ingentint. =)
Och så har jag sett dagsens Bella & Tyra show med Kissie i. Måste verkligen ärligt talat säga att jag tycker att hon är rätt rubbad...
Det var ju liksom inga vettiga svar hon kom med men det var väl henes mål. Och att ha druckigt innan hon kom dit , det är ännu mer rubbat , vågade hon inte komma annars eller? :S
Helt stört , förstår faktiskt inte hur hon vågar vara så total elak och sen bara strunta i det , tycker ju att hon borde ha något samvete. Aja jag lovade mig själv att inte blogga om henne men nu har jag det , dåligt av mig.
Nu ska jag sova så att jag orkar upp och träna med Cathrine imorgon! :D BLir lite gym. Känns bra! :D
Sovgott sötnosar. =)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0