Hey Olympus.

Nu mina vänner nu är det dags att klä sig varmt och ta med mig kamera och stativ ut, för nu är det foto dags.
Blir dock rätt deppiga bilder eftersom att vädret är så men det är konst det med. :)


Känner att jag vill ha en fryst sjö, möjligvis en brygga och en fin solnedgång. 
Då ska det skapas vacker konst kan jag lova.
Får dra med mig Anna ut när den dagen kommer. :) Hon har ju bil och allt. Känns som att bykis några kilomter bort skulle sitta suveränt. Där finns det både berg, brygga och vass. :) Och så ser man ju ända bort till Svärtinge. Inte för att det är något att ha men iallafall. :)

Men nu ska jag fixa iordning mig lite så att det kanske blir lite outfitbilder också. :)

Hörs senare fina ni..
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0