Tänk om det här är det sista.

Dissade jag en tjejmiddag med världens finaste tjejer för detta och dansbandskampen?
Jo, det gjorde jag men vill man bli frisk så vill man. :)
Hoppas jag är på't igen på måndag. Tycker synd om Johanna som har varit ensam på praktiken hela veckan och idag på skolans öppet hus.
Dallas ligger och känner "doften" av hjort-lik. Usch.
Han är iallafall trött efter dagens jakt och det känns skönt, för då blir det inga långa promenixer i mörkret. :)
Sitter just nu och kikar på när Robin vad han nu heter sitter och intervjuar Håkan Hellström och Håkan är verkligen sämt på att svara bra på hans frågor. Lite synd eftersom han är en sån grym musiker och sångare. :)
Seriöst han verkar väldigt slow! :O Stackarn. :O
Bild från när Håkan var i Norrköping den 5/11-08 (tror det var då). Foto: Jag.
//

Kommentarer
Postat av: c

ojoj,förlåt erica men jag måste rätta dig! om håkan spelningen var 2008 i flygeln var den 1/11 ^^

2010-11-30 @ 17:55:49
URL: http://meandwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0