15 och grejer!

Okej , nu är klockan 00.02!
Världens finaste syster fyller 15 och blir fucking byxmyndig!
Och som den ansvarsfulla syster som jag är får hon skydd som kan användas vid samlag! Bra va? ;D Måste ju se till så hon håller sig borta från äckligheter. :D
Förövrigt så har jag hängt med Anna hela dagen och sen så drog vi till Viken med Linus Skepp för att gå på Oktober-marknad. Dock var det så att vi kom när allt stängde...
Käkade pizza och drog till någon Jonny och spelade GTA och hade det sjukt mys. :)
Bra att ha en såndär Skepp att luta sig mot när man fryser och är trött alltså. :)
Aja nu ska jag sova och vila rösten så att jag kan dra till med riktig skönsång imorgon kl: 06.00. Yheeea!
God natt ni fina.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0