femtonde november.

Sitter nu i bästa Annas soffa. Soffan som är ny för idag. Awesome är den kan jag lova! Duktiga Jonte som hjälpte till va.
Aja , det har varit en kväll med firade för Julpie , en kväll med tårar , en kväll med dålig musik och ett smått konstigt uppraggande av Kodjo...
Vet inte riktigt hur jag ska gå vidare med detta , men det löser sig.
Han smådissa min idé om praktikplats hos dom på morgonpasset de kommande 8 veckorna , eftersom han inte skulle kunna koncetrera sig på arbetet och bara kolla på mig... Hum... Men jag kan ju sitta där i ett hörn med en filt över mig och bara kolla och lyssna på mina idoler. Skulle vara lycka det.
Haha....
RANDOM!
Anna ligger nu och snarkar bredvid mig.
Finaste hon.
Måste bara tillägga att den underbara människan som fixa mitt hår för kvällen var Cathrine. Min privata frisör och bästa vän! Färgen är awesome , längden är den samma och styligen äger. Ja den sitter i lite smått fortfarande! :D
Nu funderar jag på att koppla in Annas antenn-sladd och glo på Television tills jag deckar jag med.
Sov gott mina änglar.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0