morgonpass och trafikregler.

Är i skolan , vet inte riktigt vad jag gör här.
Kanske var det för att Anna sa till mig att gå hit idag så att jag kan sno en affisch som hon har gjort åt Hugo Nattklubb. Kanske är det för att jag har mindre huvudvärk idag än alla andra dagar , kanske är det för att jag inte vill vara hemma med mamma.
Skitsamma vad anledningen är , nu sitter jag i klassrummet själv utan Simone!
Simone vart är du?!
Får väl igen för den veckan jag varit sjuk!
Sitter och lyssnar på mina kära vänner i etern , Morgonpasset.
Försöker undvika att lyssna live på dom när jag åker buss på mornarna.
Det blir lite pinsamt när jag sitter själv och småfnissar för mig själv...
Gänget som nog får väldigt många svenskar att vakna upp i ett gott skratt.
Fina ni!
Nu funderar jag på att läsa lite i körkortsboken och bli lite mer haj på det där med trafikregler.
Skrev ju in mig på Helenes körskola igår med Erika Ryman! :D
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0