Retards

Jag har funderat över en sak.
Anna och jag är lite små retarderade. Men vad gör det?
Att kika på Disney Channel tillsammans varje eftermiddag , käka pizza lite för ofta , dricka kaffe i lekparken och sedan gunga det är ju bara för härligt! :D
Jag känner lite såhär.
Vem skulle jag annars göra det med?
På Lördag är det Disney/Pixar film maraton på DC och då känner jag att det kommer att bli att hänga i Annas soffa , dricka kaffe och bara njuta. :D
Vad säger du stumpan?
Oj vad jag verkligen inte kan sova.
Oj vad jag verkligen måste det för att orka imorgon.
Ska se klart Camp Rock 2 sedan ska jag sova , sova gott. :)
//

Kommentarer
Postat av: Anna.

åh, du är mitt finaste! Klart som fan att vi ska hänga i soffan med kaffe och DC. Love <3

2010-10-12 @ 20:51:48
URL: http://februuari.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0