fem oktober.

Sov så sjukt dåligt inatt!
Var det fullmåne?
Skitsamma.
Nu sitter jag på psykoligilektion och känner att jag bara kan tänka på allt som gör ont i min käft!
Först är det tandställningen som spänner som fan , sen är det tungen som jag brände på den varma chokladen...
Tycker att koncentrationen kan komma nu , vi har lekt "kurragömma" alldeles för länge nu! Det är inte rätt och jag har sagt att leken är över men den verkar ha gömt sig för evigt!
Bara att acceptera läget och bara gå viadre?
Märker ni hur flum jag är eller?
Lägger in ett litet grattis till Cathrine också! :) Hon fyller ju liksom år idag.
Och självaste jag tvingar henne att gå runt med 18 ballonger hela dagen idag. :) Mihihihihi!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0