Världens finaste familj , det är min familj det.

Jag vill nog aldrig flytta hemifrån och bli stor!
Insåg precis hur bra jag har det när jag är hemma.
Först väcker mamma mig när hon drar till jobbet , sen ringer min väckarklocka och sedan kollar pappa en extra gång så att jag verkligen är vaken. Jag får alltid god hemlagad mat , mina föräldrar kör mig när jag behöver , dom hjälper mig med plugg om jag behöver , pappa övningskör med mig så fort han har tid och jag vill , dom ger mig pengar när jag frågar om det och om dom ser att jag har minus på kontot , dom betalar mitt telefonabonnemang och jag har världens goaste lillasyster. :)
Snacka om att jag har det bra , bara inte insett det förut typ.
Jag är så sjukt tacksam över att jag har dom.
Vet inte riktigt hur jag ska visa det. Är ju inte så bra på att visa känslor och sånt...
Men jag får komma på något , det ska jag göra. :)
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0