You are not a robot.

Jag har seriösa problem när det gäller vad jag ska ha på mig!
Det är extra jobbigt när jag inte ska hem imorgon också...
Får bli att gå och dra på en väska kläder , och en separat väska med datorn. PAIN!
Nu ska jag strunta i detta klädproblem och försöka komma på hur jag ska klippa mig imorgon.
Längd fast page liknande , lång-page , uppklippt , V-klippt? Asså seriösa problem det där. Tur att färgen redan är klar! Hoppas Cathrine inte gjort den för röd bara , känner för en brun höst i år.
Och så kan det ju bli lite wannabe om det blir rött eftersom flickan jag spenderar 95% av min tid med är vackert röd i håret.
Nu är jag faktiskt för trött för att sitta och små-snacka med er mina vänner. Jag skulle ju sova för lääänge sen.
Juste sa jag att jag har en kalender nu?
Jag lovar , jag kommer ha noll koll iallfall.
Men det är ju alltid härligt med lite extra att bära på. :)
Jag menar , jag har ju så lite annars...
GOD NATT.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0