Ingen vind kan blåsa omkull oss.

Inte alls värd skoldag om jag ska vara ärlig.
Sov morgon och allt sjukt gött men när man väl kommer till skolan så får man reda på att Bleckert är hemma med sjukt barn. Ingen fotolektion denna vecka då , eller jo en tråkig uppgift som handlar om hur det skulle kunna se ut om man är fotograf med utbetalningar osv. Inte direkt min starka sida men det måste ju göras.
Imorgon är det studiedag som gäller och då kör vi på att sova , göra klart dagens uppgift , börja knåpa lite på min webbtidning och sedan fara in till Norrköping för ett stenhårt gympass och relax med Anna! Ska bli spännande hur det är att träna med henne , men jag tror det kommer att bli hur grymt som helst! :D
Bästa bästa Anna!
(Känner att jag har helt glömt att fixa upp min nya header så får ta och göra det. Och att det har blivit lite dåligt med bilder , så ska bättra mig.)
//

Kommentarer
Postat av: Anna Bamse Thorell

Fina du, du kommer hata mig efter det här gympasset. Hoppas på att det är mycket folk så att jag inte kan skrika så mkt. hahahhah <3 Skoja baby, men vi kör STENHÅRT! <3

2010-09-21 @ 13:12:07
URL: http://februuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0